#2020-08-23 08:04:32 

TomekNieRomek

Użytkownik

Posty: 98

Skąd: Działdowo

Wiek: 18

Ostatnio spotkałem się ze stwierdzeniem, że jeśli nie ma cię w Internecie to nie istniejesz. Na pewno jest w tym sporo racji, zwłaszcza jeśli chodzi o firmy. Czy jednak warto wydawać pieniądze na promowanie wizytówki czy strony firmowej?
#2020-08-23 09:28:28 

Laleczka

Użytkownik

Posty: 26

Skąd: Wrocław

Wiek: 43

Jeśli prowadzisz firmę, niezależnie czy oferujesz produkty i usługi tylko lokalnie czy globalnie, musisz zadbać o dobrą widoczność Twojego przedsiębiorstwa w sieci. To absolutne must have prowadzenia biznesu w XXI wieku. Ciekawe artykuły na ten temat publikuje pozycjonowanie blog .
#2020-08-23 11:59:30 

Spragniony

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Częstochowa

Wiek: 23

Oczywiście samo posiadanie ładnej strony firmowej nie wystarczy do tego by była ona dobrze widoczna w Internecie. Dlatego kolejnym krokiem powinno być zlecenie jej pozycjonowania doświadczonej agencji. Pamiętaj, że pozycjonowanie jest procesem ciągłym i długotrwałym, dlatego wymaga sporych inwestycji.
#2020-08-23 13:51:12 

Sąsiad

Użytkownik

Posty: 23

Skąd: Warszawa

Wiek: 19

Zgadzam się z @Spragniony. Ostatnio przeczytałem świetny artykuł poruszający ten temat https://marketing-portal.pl/pozycjonowanie-stron-seo/ . Dodam, że nie zawsze wybór najtańszej oferty będzie korzystny. Jeśli 10 firm oferuje Ci pozycjonowanie Twojej strony na wybrany zestaw fraz za ok 1000 zł, a na aukcji znajdziesz ofertę za 50 złotych, to możesz być pewien, że w takiej cenie Twój serwis nie zostanie kompleksowo zoptymalizowany, a wykonane działanie nie będą długofalowe.
#2020-08-23 16:26:00 

Kropel

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Frombork

Wiek: 33

Bardzo cenna uwaga @Sąsiad. Wybierając agencję SEO należy upewnić się, że działa ona zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów. Warto również sugerować się certyfikatami jakie takie firmy mają.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015