#2016-06-29 08:19:16 

Gryzoń

Użytkownik

Hejka. To tak jak w temacie, szukam glazurnika. Nie wiem, nie znam się na tym. Nie mam doświadczenia, ani nawet nie znam się dobrze na materiałach (jeśli chodzi o kleje, fugi itp.) dlatego własnie szukam. Znajomi nie polecili nikogo konkretnego, może wy będziecie w stanie doradzić coś. Liczę na was. Pozdrowienia
#2016-06-29 09:12:26 

DopytajJej

Użytkownik

Dzień dobry. Ja niestety nie polecę, ponieważ sama poszukuję płytkarza. Z chęcią dołączam się do twojego tematu i też liczę na innych ;D Byłoby dobrze gdyby ktoś jeszcze zechciał się pochwalić na przykład zdjęciami, gdzie widoczny będzie efekt końcowy ;) Pozdrawiam
#2016-06-29 09:54:11 

TomekNieRomek

Użytkownik

Witajcie. Ja mogę polecić z całym sercem firmę prowadzoną przez F. U. Ciszewscy. Mają dobre referencje. Doświadczenie też mają spore a co najważniejsze, przynajmniej dla mnie ten aspekt jest bardzo istotny, nie zdzierają. Od razu odsyłam na ich stronkę glazurnictwociszewscy.pl. Jak dla mnie są godni polecenia. No ale oczywiście każdy musi sam sprawdzić, bo nie dla wszystkich pewne kwestie są dobre. Powodzenia
#2016-06-29 11:13:43 

Obciachowa

Użytkownik

Heh, chciałam polecić tych samych, ale skoro mnie ubiegłeś, to nie będę się tu powtarzać. Potwierdzam, mają dobry fach w ręku i potrafią fajnie doradzić. Myślę, że zawieść się na nich nie da. Zazwyczaj fachowcy mają gdzieś klienta, w sensie porady, co lepsze, co ładniejsze, ci potrafili ładnie doradzić i przede wszystkim dobrze, ja to doceniam.
#2016-06-29 13:09:58 

Spragniony

Użytkownik

Ja bym polecił swojego szwagra, ale pewnie byłby za drogi na wasze oczekiwania :D a tak powaznie, to wydaje mi się, że fachowców jest tyle, że bez problemu powinniście znaleźć coś w sam raz dla siebie. Gdybym ja miał remontować coś, to raczej zdecydowałabym się na firmę, taką z własnym sprzętem. Raczej jednoosobowy fachowiec, który co chwile pyta, a ma pan wkrętak, to nie jest dobra alternatywa ;)
#2016-06-29 13:46:04