#2016-05-09 04:42:08 

Bezczelna

Użytkownik

Siemanko. Mam pewno wizję salonu która chodzi za mną od dawna i chciałabym ją w końcu urzeczywistnić. Chodzi o dosyć skomplikowany wzór roślinny, z wieloma innymi motywami. Prezentowałby się świetnie bo jest wyważony i po dobraniu odpowiednich kolorów bardzo pasowałby do wystroju wnętrza. Jestem z wykształcenia plastykiem wiec z malowaniem nie ma zadnego problemu ale nigdy nie wychodziłam poza płótno i przydałoby się jakieś zabezpieczenie. Myślałam o szablonach, albo naklejeniu kartek zeby ewentualnie nie wyjechac za linię. Może macie jakies sprytne sposoby na takie detale?
#2016-05-09 07:08:37 

Wodzirej

Użytkownik

Nie słyszałem o naklejaniu kartek na ścianę w celu maskowania, bo po co to robić skoro można kupić taśmę maskującą i precyzyjnie bez kombinowania zakleić miejsca które musza pozostać niepomalowane? Szablony zdają egzamin jak najbardziej z tym że musza być dobrze zrobione, jeśli będą źle dolegać, albo wykorzystasz wielokrotnie jednorazówkę to z pewnością czeka cie wiele poprawek. Lepiej raz a dobrze i dokładnie.
#2016-05-09 07:40:53 

Bezczelna

Użytkownik

W sumie mogę skorzystać z tych taśm. Tak będzie rzeczywiście lepiej bo próbowałam już zaklejać kartkami. Wszystko mi zaczęło się odklejać spadać, czekałaby mnie tylko kupa nerwów. Jaki sklep z taśmami maskującymi mógłbyś polecić w takim wypadku?
#2016-05-09 08:14:35 

Wodzirej

Użytkownik

Zobacz sobie sklep Euro Tape, to producent bardzo dobrych i wytrzymałych taśm róznego przeznaczenia. Co jakiś czas biorę u nich izolacyjne i do pakowania bo wiadomo że u producenta najtaniej, a zdązyłem się już przekonac ze mają bardzo dobrą jakość i fajne ceny. Pozdrawiam.
#2016-05-09 11:02:48 

Obciachowa

Użytkownik